Prima data. Part.I

Ma pregatesc sa ies in club. In seara asta vreau sa ma distrez, nu vreau sa ma bruieze nimic; pe primul loc sunt eu, vreau sa ma simt bine. O sun pe prietena mea sa vina sa ne pregatim.
Intre timp, am lasat sa curga apa in vana ca sa fac o baie. Ajunge Diana, prietena mea, si ne-am luat la povesti. Ma inteleg foarte bine cu ea si avem o relatie de prietenie foarte stransa. Dupa cateva barfe, Dia a venit cu ideea de a deschide o sticla de vin, sa ne distram putin si acasa, apoi putem merge in club. In timp ce cautam tirbusonul, prietena mea a pus niste muzica, nu tocmai de club, dar ceea ce ascultam noi, Janis Joplin.
Dupa ce am baut vinul am inceput sa dansam, sa ne prostim si am simtit ceva ce in mod normal nu ar trebui sa simt, ma simteam atrasa de ea. A urmat piesa Cry Baby si am inceput sa dansam apropiate, usor erotic si atunci s-a intamplat inevitabilul: ne-am sarutat. Probabil a fost cel mai placut si pasional sarut din viata mea. Buzele ei moi si umede imi acopereau gura, limba mea atingand limba ei, niste saruturi pe gat care ma faceu sa tremur.
Eram excitate amandoua. Stiam ca nu e bine ce facem, dar nu ne puteam opune dorintei arzatoare si placerii pe care o simteam amandoua. Ne sarutam din ce in ce mai pasional si eram din ce in ce mai salbatice. Am impins-o la parete, i-am dat maieul jos si am inceput sa o ling incet si pasional pe gat, pe piept pe abdomen, apoi m-a prins de par si m-a tras in sus. Simteam cum mainile ei imi desfac nasturii, iar pantalonii mei au cazut brusc de pe mine. A inceput sa-mi maseze sanii si mana ei dreapta alunca incet spre chiotii mei. Nu credeam ca voi face dragoste cu o fata, dar se pare ca nu stii ce iti rezerva sticla de vin consumata...
Am prins-o de mana si am tras-o in baie. I-am spus sa se bage in apa si eu am sa revin imediat. M-am dus in dormitor si am luat din noptiera cel care nu ma dezamageste niciodata, vibratorul meu.
Am ajuns in baie si am inceput sa ne jucam. I-am facut cunostinta cu G., vibratorul meu, si cred ca i-a facut foarte mare placere. Apa calda si vibratorul meu in pizda ei o faceau sa urle de placere. Apoi m-am pus doggy, a luat vibratorul si a inceput sa mi-l bage usor in fund. Niciodata nu ma gandeam ca voi face sex cu o fata si iata ca am ajuns sa o fac chiar si anal. In momentele acelea nu mai existau bariere intre placere sau durere. Ma simteam foarte bine si am inceput sa gem de placere. Apoi limba ei imi innebunea clitorisul pana am ajuns la orgasm.
A fost una din cele mai grozave partide ale mele.

urmeaza partea a doua...

6 comentarii:

Ady spunea...

Vad ca am concurenta =))=))

Ma...eu zic sa ne unim,ca nu merge asa...

Macar un banner exchange...baga id ady_21sky ,sa vb...

http://adolescentza.blogspot.com/

Georgiana spunea...

experientele cu fete sunt cele mai fantastice. suntem mai tandre si partida de sex este mai focoasa decat cu un barbat. totusi sunt avantaje si dezavantaje

g30rg3 spunea...

E mult mai placut sa vezi 2 fete care fac sex decat sa vezi 2 baieti. Fetele o fac cu mai multa pasiune...

SexGod spunea...

NORMAL! mi se pare dezgustator sa cezi cum fac sex doi baieti! Desi nu am nimic cu homosexualii, nu vreau sa-i vad facand sex!

Anonim spunea...

I have been exploring for a little for any high quality articles or blog posts on this kind of space .
Exploring in Yahoo I eventually stumbled upon this site. Studying this information So i'm glad to convey that I've an
incredibly good uncanny feeling I came upon exactly what I needed.
I most certainly will make sure to do not disregard this website and provides it a glance regularly.


Also visit my homepage :: best registry cleaner

Anonim spunea...

Hello girls,
I'm Sonja McDonell, 22, Swiss Airlines Stewardess with 13 oversea towns, very tender with much fantasies, also in my wonderful job. Write me please your ages, wishes, desires, expectacions, experiences, etc. I answer you on all your questions with pictures & I can meet you always in my vacations.
sonjamcdonell@yahoo.com

Trimiteți un comentariu