Prima data. Part.II

Am mai desfacut o sticla de vin ca sa ne revenim. Situatia a devenit putin ciudata si parca stanjenitoare, dar am incercat amandoua sa ne purtam cat mai normal posibil. Dupa ce am terminat sticla de vin am inceput sa discutam despre cele petrecute, stanjenite la inceput, dar ne-am dat drumul pe parcurs. I-am povestit ca esu sunt la prima escapada cu o fata si nu ma gandeam ca voi ajunge sa fac vreodata sex anal in special cu cea mai buna prietena a mea. Dia mi-a povestit ca a mai avut in patul ei niste fete si ca este nehotarata asupra inclinatiilor sale sexuale, dar nu o sperie faptul ca se simte mai bine cu fete decat cu baieti. Nici nu pot sa o condamn ca se simte mai bine cu un barbat, in pat cel putin.
Dupa mai multe discutii am hotarat ca relatia nostra sa ramana strict de prietenie si sa nu mai avem scapari de genul acesta. Totusi, sunt sigura ca niciuna din noi nu vom uita clipele de extaz din baia mea.
Gata, am iesit din casa si ne indreptam spre club. Dupa doua sticle de vin eram dornice de distractie si ne-am gandit sa sucim mintile catorva barbati.
In club era mare inghesuiala, distractie din plin, muzica buna iar noi ne simteam excelent. Nu a trecut mult timp pana baietii au inceput sa ne abordeze fiecare cu vorbe si fraze cat mai penibile posibile. Ne-am jucat putin cu ei apoi, i-am respins facandu-i sa inteleaga cat de penibili pot fi.
Dupa ceva timp, interesul nostru s-a indrepta spre bar unde ne filau, de cand am ajuns in club, doi baieti care se pare a fi linistiti (nu i-am vazut ridicandu-se de la bar). Erau draguti amandoi si erau inconjurati de mister. Stateau la bar cu paharul de tequila in mana si se uitau, nu prea discret, la noi. Am intrat in vorba cu ei si am aflat ca sunt in armata, voluntari si au cateva zile libere. I-am chemat la dans, ne-am distrat cu ei putin, in ciuda faptului ca paream doua fete prostute si bete, s-au purtat de parca ar fi prima data cand vad niste fete. In timp ce dansam i-am luat mana soldatului meu si am pus-o incet pe posteriorul meu, apoi m-am intors si am dansat vulgar pe langa el.
Ca sa nu mai lungim vorba, am ajuns sa iesim toti patru din discoteca si incercam sa hotaram ce sa facem. Clar eu si Dia vroiam sa ramanem cu soldatii nostri, asa ca Dia a venit cu stralucita idee de a merge la mine...

Continuarea este imprevizibila...stati aproape!

1 comentarii:

Anonim spunea...

Do you mind if I quote a few of your posts as long as
I provide credit and sources back to your webpage? My blog site is in the
exact same area of interest as yours and my users would truly benefit from a lot of the information you
present here. Please let me know if this ok with you.
Regards!

my webpage: book of ra kostenlos f�roid

Trimiteți un comentariu