Sentimente de dimneata cap.II

Mana lui catifelata imi mangaie corpul gol. Saruturile lui ma coplesesc! Incet, mana lui ajunge in partea de jos. Incep sa ma infierbantez, inima imi bate din ce in ce mai tare. Degetele lui parca sunt facute pentru a ma satisface. Orgasmul nu asteapta prea mult si apare, sunt in al noualea cer cu el.
Il imping mai incolo si ma urc pe el. Am devenit salbatica, nu mai conteaza nimic! Ii dau maieul jos, il sarut incet, incet, pe gat, pe piept, pe abdomen... ma uit din cand in cand la el si imi dau seama ca se simte bine. I-o prind, ma joc putin cu ea apoi o iau in gura. I-o sug putin, apoi o ling de sus pana jos si aud in fundal suntele de placere. Ma mai joc putin cu ea si repede ma urc peste el.
Ma misc in fata si in spate, in sus si in jos, el ma prinde si imi maseaza sanii, totul e idilic. Geamurile au aburit, noi facem dragoste, eu stau peste el, ne sarutam iar mainile noastre, degetele stau inclestate puternic de parca am fi un singur trup.
Finalul este grandios, gemetele noastre de placere sunt sunetele care le-as asculta tot timpul.
Se ridica, merge in bucatarie si se intoarce cu doua cesti de cafea. Il venerez pentru ceea ce e si pentru ceea ce insemn eu pentru el!

Sunt frumoase amintirile...

4 comentarii:

g30rg3 spunea...

hmm..ce ganduri mi-au trecut prin minte cand am citit postu` asta...

SexGod spunea...

ce ganduri?

Gogu spunea...

si-o fi dat la laba de vreo 3 ori ce crezi...

Buclucasii spunea...

http://buclucasii.blogspot.com/ schimb de banere

Trimiteți un comentariu